گوارديولا: بارسا قرباني ماجراي سفر به اوساسونا شد
نوشته شده توسط : مهدی

بارسلونا پنج روز پس از پيروزي پنج بر صفر مقابل رئال مادريد، هفته را با عصبانيت به پايان برد. آنها پنج ساعت در راه زميني به سمت پامپلونا بودند، چرا که قرباني اعتصاب کارکنان بخش هواپيمايي اسپانيا شده بودند، اعتصابي که اسپانيا را فلج کرده است.


  بارسلونا نتوانست به دلیل این اعتصاب با هواپیما به خانه اوساسونا برود، اما فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم خود برای تعویق یک‌روزه بازی را لغو کرد و بارسا را مجبور کرد سفر طولانی پنج ساعته‌ای با قطار داشته باشند و از ساراگوسا به پامپلونا بروند. بازی هم با پنجاه دقیقه تاخیر آغاز شد.

با این حال، بارسلونا سه بر صفر پیروز شد و فاصله دو امتیازی خود با رئال را حفظ کرد.

اما پپ گواردیولا عصبانی است: «ما در تمام مدت با فدراسیون فوتبال اسپانیا در تماس بودیم و قربانی این وضعیت شدیم.

به ما گفتند اگر نتوانیم با هواپیما برویم بازی برگزار نمی‌شود. ما صبر کردیم و دست آخر پس از آن همه فشاری که متحمل شدیم، به ما گفتند اگر بازی نکنیم سه امتیاز را از دست می‌دهیم.

ما نگران سفر نیستیم. فصل پیش 14 ساعت مسافرت کردیم تا در لیگ قهرمانان بازی کنیم، چون یوفا اعلام کرده بود بازی را به تعویق نمی‌اندازد. اما فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت که اگر پروازمان انجام نشود بازی را به عقب می‌اندازد.

اوساسونا تیمی است که 12 بازی را نباخته بود. ما می‌خواستیم تا حد امکان با آنها رقابت کنیم و البته در بهترین شرایط ممکن با آنها بازی نکردیم.»

طرفداران اوساسونا مجبور شدند حدود یک ساعت صبر کنند تا ورود بارسلونا به میدان و بازی برتر آنها مقابل تیمشان را ببینند.

گواردیولا می‌گوید: «برای طرفداران اوساسونا ناراحتم. این تاخیر عمدی نبود، و ما همیشه تلاش می‌کنیم از این جنجال‌ها دور باشیم.

بیش از 300 هزار نفر از این اعتصاب آسیب دیده‌اند. ما هم همین طور.»

سرخیو بوسکتس هم می‌گوید کار بازیکنان دشوار بود چون باید تمرینات پیش‌بازی را به سرعت انجام می‌دادند: «در ابتدا سخت بود چون آنها قدرتمندانه بازی کردند و ما تحت تاثیر اتفاقات آن روز بودیم.»

 

 





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: